Cumu misurà una pista di gomma

A misurazione di a vostra pista di gomma hè relativamente simplice se sapete cumu.Quì sottu vi vede a nostra guida simplice per aiutà à identificà a dimensione di a pista di gomma chì avete adattatu à a vostra macchina.

Prima di tuttu, prima di cumincià à misurà a nostra pista di gomma, ci hè un modu faciule per truvà a dimensione di a vostra pista di gomma.Cercate qualsiasi marcatura nantu à a superficia interna di a vostra pista di gomma.A maiò parte di e piste di gomma anu a taglia stampata in a gomma.U numeru rapprisenta: a larghezza × u pitch (u gauge) × u ​​numeru di ligami.Per esempiu, se a dimensione di a pista di gomma hè 300 × 52,5 W × 82, a larghezza hè 300 mm, u pitch hè 52,5 mm, u tipu di calibre hè W, è u numeru di ligami hè 82 sezioni.Questu hè u megliu modu per cunfirmà a dimensione di a vostra pista di gomma, senza alcunu sbagliu.

Se ùn pudete truvà alcuna marcatura nantu à a vostra pista di gomma, vedemu cumu si misurà.Tuttu ciò chì avete bisognu hè una misura di cinta o regula.

STEP 1 - Misurà a larghezza: Pone a cinta métrica in a cima di a pista di gomma è nota a dimensione.Sta misura hè sempre data in mm.Pigliendu 300 × 52.5W × 78 taglia di gomma per esempiu, a larghezza di a pista di gomma hè 300mm.

STEP 2 - Misurazione di u pitch: questu hè a misurazione da u centru di un lug à u centru di u prossimu lug.Sta misura hè sempre data in mm.Pigliendu 300 × 52.5W × 78 size pista di gomma per esempiu, u pitch di gomma hè 52.5mm.

STEP 3 - Cuntà a quantità di ligami: questu hè a quantità di coppie di ligami in l'internu di a pista.Marcate unu di i ligami off è poi cuntate ogni ligame intornu à a circunferenza tutale di a pista finu à vultà à u ligame chì era marcatu.Pigliendu 300 × 52.5W × 78size pista di gomma per esempiu, i ligami di gomma sò 78 unità.

STEP 4 - Misurazione di u calibre: misurate trà e corne da l'internu di una corna à l'internu di u corone oppostu.Sta misura hè sempre data in mm.

IMPORTANTE - u passu 4 hè necessariu solu nantu à piste di 300 mm, 350 mm, 400 mm è 450 mm di larghezza.

STEP 5 - Verificazione di u tipu di rullu montatu: stu passu hè necessariu solu nantu à alcuni di i binari di 300 mm è 400 mm di larghezza chì ponu avè un stilu di rulli di tippu di rail esternu adattatu cum'è à a manca di l'imagine o un stile di rulli di rota interna. à a diritta di a stampa.

avv-1
avav-6
avv-5
avav-4

Tempu di Postu: Feb-06-2023